Måla på utvändig fibercementskiva

Hej!

Jag skall i ett projekt beskriva målning på en fibercementskiva utomhus.
Vad rekommenderar ni för färgtyp?

mvh
Mathias Rydell

Kommentarer

  • Hej Mattias

    Tack för att du ställer din fråga till oss.

    Till fasader av med Fibercementskivor rekommenderar vi vårt Mineral Grund och Puts Täckfärgssystem.

    Gäller detta annan placering eller annan typ av fibercementskiva rekommenderar vi att du istället ringer till vårt kundcenter för eventuellt andra rekommendationer.

    Om du har fler frågor eller undrar över något i vårt svar här är du självklart välkommen åter.

    Hälsningar

    Christina Alcro Kundcenter