Kvistgenomslag

Jag har redan en stor hink alcro kraft grund. Förhindrar denna kvistgenomslag?

Kommentarer

  • Hej Daniel
    Tack för din fråga.

    Kraft är en isolerande grundfärg som ibland används som spärrande grund där man inomhus önskar minska risk för genomslag och missfärgningar från de i trä naturligt förekommande men missfärgande ämnen som finns i trä. Detta ämne är koncentrerat i kvistar.
    Kraft är dock en lösningsmedelsburen produkt så säkerställ god ventilation och följ de säkerhetsföreskrifter som anges.

    Vår Panelgrund är vattenburen och ett mer miljövänligare alternativ av produkt till denna typ av yta.

    Här i denna länk finns mer information att läsa om dessa två produkter.

     Om du har fler frågor eller undrar över något i vårt svar här är du självklart välkommen åter.

    Hälsningar

    Christina Alcro Kundcenter