inspirationsmiljö

Hej, jag vill måla mitt sovrum, såg er inspirationsmiljö en vägg som det står studio blå hylla, vilken färgkod ska jag ge min målare så det blir rätt färg? Med vänlig hälsning Gina

Kommentarer

  • Hej
    I denna miljö är väggar målade i Alcro Pashmina i kulörerna Skymning och Moules. Vill dock tipsa dig om att alltid besöka butik för att se kulörer i dess verklighet innan du beställer din färg. Detta då olika bildskärmsupplösningar kan återge kulörer lite olika. För att få just dessa kulörer så är det 716 Moules och 715 Skymning du uppger. Byter man ut dessa till närmsta NCS kulörer så skiljer det ganska mycket mellan dem och våra kulörer.
    Hälsningar
    Christina, Alcro Kundcenter

    Christina Alcro Kundcenter