Måla golv i våtrum

Hej
Jag har ett badrumsgolv som är målat i en grå färg. Färgen har börjat försvinna här och där pch jag undrar om det finns en starkare färg jag kan använda. Som inte lossnar?
Mv jane glandal

Kommentarer

  • Hej Jane,
    Vad trevligt att du hitta till vår hemsida och vårt kundforum.

    Då det av MVK (Måleribranschens våtrums kontroll) inte finns något framtaget och godkänt målningssystem för golv i våtrum så har vi tyvärr ingen anpassad produkt för just golv i våtrum.

     Om du har fler frågor eller undrar över något i vårt svar här är du självklart välkommen åter.

    Hälsningar
    Christina Alcro Kundcenter
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.