Glansvärde panelgrund

Hej,
På er panelgrund står bara "glans - matt" men jag önskar få veta vilket glansvärde färgen uppnår?

Kommentarer

  • Hej Emma

    Tack för din fråga.
    Glansvärdet för panelgrund är ca 10.

    Panelgrund kan även användas som sista varv på ytor som inte kräver extra slittålighet som tex i tak.
    Önskas ytterligare slittålighet, annat glanstal eller en annan kulör rekommenderar vi att övermåla panelgrund med Servalac som även finns i halvblank och blankt utförande.

     Om du har fler frågor eller undrar över något i vårt svar här är du självklart välkommen åter.

    Hälsningar
    Christina Alcro Kundcenter
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.