Går det att beställa kulörprover från er?

Hej! Var inne i en färgaffär och sökte större färgprovslappar på några av era färger. Ca 40x30 cm. De rekommenderade mig att maila er direkt. Det apricot Nude, cream satin, Old rose och balett.

Går det att beställa via er?

Alcro Kundcenter

Kommentarer

  • Hej
    Dessa beställer du allra enklast och gratis via vår hemsida. www.alcro.se Skriv önskad kulör i produktrutan högst upp till häger så finner du kulörerna. Klicka på dessa och du länkas till beställningsfunktionen.
    Du kan beställa 10 st A4-prover/vecka