Fönsterkitt

Hej
Vi har köpt fönsterkitt ”natur” artikelnummer 140356. Det står att den innehåller ”vegetabiliska oljor” - vilka vegetabiliska/andra oljor innehåller kittet?

Kommentarer

  • Hej Kristian

    Tack för din fråga.
    Vårt fönsterkitt innehåller Linolja, tallolja och sojaböna olja.

    Innehållsdeklarationen för alla våra produkter finner du under vår portal för Yrkesmålare

     Om du har fler frågor eller undrar över något i vårt svar här är du självklart välkommen åter.

    Hälsningar
    Christina Alcro Kundcenter