Bryta i FB Kulörer - Farrow & Ball

Hej!

Jag kommer att måla ett hus i Farrow & Ball's kulörer FB 242 Pavilion Grey och FB 267 Dove Tail.

 Om jag kommer in till er i butik, har ni recepten på dessa eller måste jag ta med mig färgprover/färgburkar?

Kommentarer

  • Hej Christian,
    Tack för att du ställer din fråga till oss och väljer att måla med våra produkter.

    Vi har recept för de allra flesta av FB Farrow Balls kulörer och dessa kulörer kan du få tillblandade hos alla våra återförsäljande butiker.

     Om du har fler frågor eller undrar över något i vårt svar här är du självklart välkommen åter.

    Hälsningar

    Christina Alcro Kundcenter