Bryta golvlack

Hej
Kan man bryta eran matta golvlack med vitt?

Mvh Carl

Kommentarer

  • Hej Carl
    Vi har ingen golvlack som kan pigmenteras.
     Lackar man med lack med tillsatt pigment lägger dessa sig ovan på trät och kan ofta ge en liten randig känsla.
    Vi rekommenderar istället att du efter tvätt och slipning först betsar ditt golv med vår Träbets innan lackning med vår golvlack Lacka.
    Då tränger Träbets ned i trät och ger en vacker infärgning som sedan överlackas.
    Hälsningar
    Christina, Alcro Kundcenter
    Christina Alcro Kundcenter