Går inte registrera sig, vad gör jag?

Hej! Jag vill ställa mig i bostadskö hos er, men när jag trycker på ”logga in/registrera dig” så kommer jag bara till en sida med felkod. Hur går jag tillväga för att skapa ett konto hos er och ställa mig i bostadskön?

mvh Linnea
Linnea S

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för ditt inlägg!
    Ja, tyvärr har vi just nu fel på vår kundsida, men om du kontaktar uthyrningen så hjälper vi dig där att registrera dig i vår bostadskö.

    Uthyrningen har telefontid tisdaG-torsdag kl 09.00-11.30 och 12.30-14.30. Alternativt skicka e-post till uthyrning@tierpsbyggen.se (läses varje helgfri vardag)

    MVH
    Veronika Sellmander Teamledare Kundservice