Vart vänder jag mig om något behöver åtgärdas i lägenheten?

Christine

Kommentarer

  • Hej!
    Tack för din fråga!

    Om det är en felanmälan kan du logga in på "Mina sidor" på vår hemsida och göra en felanmälan eller skicka e-post till info@tierpsbyggen.se alternativt ringa vår centrala felanmälan på tel 0293-130 25.

    Har du en AKUT felanmälan och vår växel är stängd ringer du vår fastighetsjour Skadeservice i Östhammar på tel 0293-120 15.
    Christine Petersson Öberg
  • önskar att få tapetserat i köket hoppas på svar om förfrågan Mvh Tommy Andersson
    Tommy T.A Andersson
  • Hej Tommy!

    Då gör du på samma sätt som ovan. Kontakta vår Kundservice på tel 0293-130 25 eller på e-post info@tierpsbyggen.se

    De kommer då skapa en arbetsorder till din bovärd att hen kontaktar dig för ett hembesök.

    MVH
    Veronika Sellmander Teamledare Kundservice
  • Min brevlåda är sönder

    Madeleine B
  • Hej Madeleine!

    Tack för din kommentar!
    Var vänlig kontakta vår Kundservice på tel 0293-130 25 eller på e-post info@tierpsbyggen.se och gör din felanmälan.
    Eller logga in på "Mina sidor" och gör din felanmälan där.

    MVH

    Veronika Sellmander Teamledare Kundservice