När sätts värme på i lägenheten?

när sätter ni på värmen i lägenheterna? Det är sjukt kallt inne just nu.
Christine

Kommentarer

  • Hej Christine!
    Tack för din fråga!
    Det finns inget speciellt datum när vi sätter igång värmen i våra lägenheter utan det är givarna på dina element som känner av din innetemperatur.
    Tips är att du kollar på våran video vi har på vår hemsida som visar hur värmen fungerar i lägenheten och hur du kan på bästa sätt får ut värmen i din lägenhet.
    Du hittar videon här

    Anser du ändå att det är fel i din lägenhet så gör du en felanmälan på mina sidor eller kontaktar vår kundservice på tel 0293-130 25

    MVH
    Veronika Sellmander Teamledare Kundservice