Varför finns inga planritningar längre på lediga lägenheter?

Lena Lund

Kommentarer

  • Hej!
    Tack för din fråga!
    Just nu har vi fel på vårt fastighetssystem som ska se till att planritningarna kommer upp på hemsidan när vi publicerar en ledig lägenhet.

    Felsökning pågår.

    MVH
    Veronika Sellmander Teamledare Kundservice
  • Hej, bor i Värmland och planerar så småningom att flytta till Tierp. Jag saknar planlösning på lediga lägenheter och undrar hur det går med felsökningen avseende problem med fastighetssystemet. Den  24 januari  står i annat svar
    att felsökning pågår.

    Med vänlig hälsning Lillemor N
    Lillemor N
  • Hej Lillemor!
    Tack för din fråga!
    Tyvärr har vi ännu inte lyckats få till detta med planritningar.
    Så vi jobbar fortfarande på en lösning.

    MVH

    Veronika Sellmander Teamledare Kundservice
  • Är det då möjligt när det blir en ledig lägenhet som jag är intresserad av, att få en planlösning på just den lägenheten tex via mail?  Det är ju svårt särskilt i dessa tider att titta på ledig lgh eftersom jag ännu inte bor på orten.

    Med vänlig hälsning Lillemor N

    Lillemor N
  • Hej Lillemor!

    Självklart ordnar vi det. Det är bara att skicka e-post till receptionen info@tierpsbyggen.se så skickar vi dig en planritning elektroniskt.

    MVH
    Veronika Sellmander Teamledare Kundservice
  • Hej!

    Härliga nyheter! Nu funkar det att se planlösningar på våra lediga lägenheter.

    MVH
    Veronika Sellmander Teamledare Kundservice