Utomhusmiljön!

Hej!
En fråga! Jag antar att ni har ett stort miljötänk när ni har valt att inte klippa gräsmattorna? Mkt bra, tycker jag! Ser väldigt många insekter som njuter av de vilda blommorna! 🤗 bra!
Med vänlig hälsning, Maria Kimland
Maria K

Kommentarer

  • Hej Maria!

    Tack för ditt inlägg. Vi har avsatt nåt område för detta och vad roligt och höra att du ser det positiva i detta. Nu vet jag inte vart du bor men förmodar där vi har låtit det växa högt.

    Med vänliga hälsningar

    Veronika Sellmander Teamledare Kundservice