Vilka lägenheter är lediga just nu på Högbergsgatan?

Hej!
Undrar vilka lägenheter som är fortfarande lediga på Högbergsgatan 7 i Tierp?
Mallu

Kommentarer

  • Hej Mallu!
    Tack för din fråga och vad roligt att du är intresserad av våra fina lägenheter på Högbergsgatan här i Tierp.
    Just nu har vi bara några lediga lägenheter kvar på Högbergsgatan och de flesta är på 24,5 kvm och kostar 4536kr i ordinarie hyra, men hyran är rabatterad under tre år så nu i år fram till 2021-12-31 ligger hyran på 4233kr/mån.
    Det finns både lägenheter kvar på bottenplan och mot innergården.
    Är du mer intresserad så lämna en intresseanmälan på vår hemsida under "Lediga bostäder"

    Annars är du välkommen att ringa vår uthyrningen på 0293-145 08.
    Lycka till!

    MVH
    Veronika Sellmander Teamledare Kundservice