Hur många tv-kanaler ingår i hyran?

Jag undrar hur många tv-kanaler som ingår i hyran?

Veronika Sellmander

Kommentarer

  • Hej!
    Tack för din fråga!

    Alla AB Tierpsbyggens bostäder har digital TV genom Boxer. I hyran ingår kanalutbudet ”Boxer Flex 8”. Förutom SVT1, SVT2, SVT24, SVTB, Kunskapskanalen, TV4 och TV6 så får du välja dina 8 favoritkanaler från ”Boxer Flex 8” kanalpaket.

    För att kunna få sina favoritkanaler så måste man registrera sitt boxerkort hos Boxer antingen på deras hemsida eller ringa deras kundtjänst på tel 0771-73 74 75.

    Läs mer information om digitalTV  www.boxer.se
    Veronika Sellmander