Vilket uppsägningsdatum blir det?

Om man säger upp sin lägenhet i November vilket datum är det utflytt 1/2 eller 1/3??
Ida

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för din fråga!
    Om du säger upp din lägenhet nu under novembermånad så räknar man alltid från slutet av det månadskifte man säger upp lägenheten och sen 3 månader framåt.
    Så i detta fall om du säger upp din lägenhet från 30/11 så kommer ditt kontrakt löpa ut 2021-02-28.

    MVH

    Veronika Sellmander Teamledare Kundservice