Kan ni skicka en uppsägningsblankett till mig?

Hej,
Jag hittar ingen blankett för uppsägning. Kan ni skicka mig en ny?

Vänligen, Linda
Linda

Kommentarer

  • Hej Linda!
    Tack för din fråga!
    Självklart ordnar vi det.
    Vi skickar hem uppsägningsblanketten till dig tillsammans med ett svarskuvert.
    Din uppsägning kommer nu räknas fr o m 2020-12-31 så ditt hyreskontrakt kommer då löpa ut 2021-03-31 eftersom det är 3 månaders uppsägningstid.
    En skriftlig avflyttningsbekräftelse får du hemskickat när vi mottagit din uppsägningsblankett.

    MVH
    Veronika Sellmander Teamledare Kundservice