Ska ni bygga nya bostäder i Tierp?

Jag hört att ni ska bygga nya lägenheten i tierp 4 rum hur ställe man på kö?
Ebrima

Kommentarer

  • Hej!

    Som det ser ut nu så ska vi inte bygga några nya lägenheter i Tierp på 4rok. Just nu är det ca 4-5 års väntetid på våra större lägenheter i Tierp.

    Om du inte står i vår bostadskö så besöker du vår hemsida och registrerar dig där. Du får du en köpoäng för varje dag du står i vår bostadskö.

    Mvh
    Veronika Sellmander Teamledare Kundservice
  • hello ..I am in the waiting queue for 1year now.. am staying in tobo and want to move to örbyhus. When am i qualified to have a big apartment in örbyhus
    Aisha Njie
  • Hej Aisha!

    Thank you for your question. Right now we have about 3 years of waiting time for an apartment in Örbyhus so it will take another while before you have enough purchase points. Wish you all the best.

    Sincerely
    Veronika Sellmander Teamledare Kundservice