Tvättstuga

När man är i tvättstugan och tvättar. Måste man även städa efter någon tidigare som använt tvättstugan? Jag var och tvättade i vår och använde bara 2 maskiner och torktumlaren. Men det var tvättmedelsrester lite varstans där jag inte hade varit.
Som i den tredje tvättmaskinen och hon och bänk där vattnet finns....

Elisabeth Marstorp

Kommentarer

  • Hej!

    En bra riktlinje är att alltid lämna tvättstugan och torkrummet i samma skick som du vill finna dem då du ska tvätta. Sen även om man inte använde alla maskiner så ska tvättstugan städas överallt.

    Är detta ett återstående problem i tvättstugan du går till så anmäl detta till vår kundservice på info@tierpsbyggen.se eller 0293-130 25

    MVH
    Veronika Sellmander Teamledare Kundservice
  • Hej
    Tvättstuga. Torktumlare tvättsuga nr 2 på Bondegatan 15 fungerar uruselt den torkar inte kläderna jag körde 2gr/1 timme men handdukarna var fortfarande fuktiga.
    Detta behöver åtgärdas!!!!

    Eva Löfgren
  • Hej Eva!

    Tack för din felanmälan!
    Har nu lagt in en felanmälan på det så vi får kolla vad som är fel på torktumlaren.

    MVH
    Veronika Sellmander Teamledare Kundservice