Kan jag göra tillval på tvättmaskin eller diskmaskin hos er?

Undrar om jag kan via er göra ett tillval på en tvättmaskin eller en diskmaskin och därmed får en hyreshöjning?

Veronika Sellmander

Kommentarer

  • Hej!
    Tack för din fråga!

    Vi har inga tillval på tvättmaskin, torktumlare och diskmaskin. Man får själv köpa maskinen och bekosta installationen och ansvara för att det blir fackmannamässigt gjort.

    Veronika Sellmander
  • Hej,

    Finns det någon hantverkare ni skulle rekommendera i fallet jag vill installera tvättmaskin eller diskmaskin i min nuvarande lägenhet?
    Mvh,

    SM
  • Hej!

    Vad roligt att du hittade till vårt kundforum med din fråga.
    Kommunen har flera duktiga vitvaruinstallatörer som kan hjälpa dig att utföra det fackmannamässigt så det är ingen vi direkt rekommenderar.

    Lycka till!
    Veronika Sellmander Teamledare Kundservice
  • Hej!
    Hur blir det när man har köpt diskmaskin, tvättmaskin, torktumlare och man flyttar?
    Får man ta med sig vitvarorna då eller måste de vara kvar i lägenheten??

    Elisabeth Marstorp
  • Hej!

    Antingen gör man en överenskommelse med kommande hyresgäst eller så tar man med sig sina inköpta vitvaror och återställer med köksskåp eller vad som behövs återställas.

    MVH
    Veronika Sellmander Teamledare Kundservice