Kan ni utöka våra tvättider?

Finns det möjlighet att få utökade tvätt-tider? Vi åker hemifrån före 7 och kommer hem efter 18, så vill vi tvätta måste vi planera in det typ 1 månad i förväg eftersom det är 4 hus på 2 tvättrum och med det nuvarande systemet är det extremt omständigt att boka en tid bara en vecka bort.. (känns mindre kul att behöva handtvätta tills vi har möjlighet att fixa egen tvättmaskin..)
Elin D

Kommentarer

  • Hej Elin!

    Tack för din fråga!
    Verkar som du bor på ett stort bostadsområde eftersom det finns två tvättstugor på fyra hus.
    Tvättiderna är anpassade efter hur många lägenheter som ska samsas om tvättiderna och utökar vi tvättiderna kommer det bli färre tvättillfällen och det kommer inte göra det till någon bättre situation för er hyresgäster. Så tyvärr är planering A och O tills den eventuella dagen ni ordnat en egen tvättmaskin.
    Vill du diskutera vidare om bokningssystemet med din bovärd eller om det är något fel på det så kontakta vår Kundservice på tel 0293-130 25 eller e-post info@tierpsbyggen.se

    MVH

    Veronika Sellmander Teamledare Kundservice
  • Hejsan varför e de så dumt system så om man 1mim före kommer man inte in å lika om man kommer 1mim sent borde ju gå ändra få till så man har några fler minuter på sig inte så kul  missa med 1 min å tvätten förblir liggandes blöt maskin..

    Kenneth
  • Hej Kenneth!
    Tack för ditt inlägg!
    Återkom gärna till vår Kundservice vart du bor så vi kan ta det vidare till rätt bovärd och se över detta.

    Du når Kundservice på tel 0293-130 25 alt e-post info@tierpsbyggen.se

    MVH
    Veronika Sellmander Teamledare Kundservice
  • Detta gäller tegelbruket 4-44 tvättstuga väldigt dåligt å störande att de minut anpassat en minut före går ej 1 min försent då tvätten fast så borde gå utöka tiden annars blir de folk ställer upp dörren
    Kenneth
  • Hej Kenneth!
    Tack, då vet vi vilket område detta gäller.
    Ska föra vidare denna fråga till din bovärd som får återkomma till dig.

    MVH
    Veronika Sellmander Teamledare Kundservice
  • Varför har ni minut anpassning för? Å varför e de så snålt tilltaget för HALLÅ 1min inte så kul missas den minuten å tvätten blir liggandes blöt å man kommer inte åt sin egen tvätt
    Borde inte vara så svårt å bara ändra tid i systemet så finns lite marginal
    Mikael
  • Hej Mikael!

    Framför detta till våra bovärdar.

    MVH
    Veronika Sellmander Teamledare Kundservice