Trösklar

Undrar om det är tillåtet att byta ut trösklarna till köket & vardagsrummet till några som är lägre.
Filip Sandvik

Kommentarer

  • Hej Filip!

    Tack för din fråga!
    Du får inte ändra fast inredning i din lägenhet. Finns det en anledning för att det finns behov av lägre trösklar eller att trösklar lär tas bort i sin lägenhet så är det en bostadsanpassning och då vänder man sig till bostadsanpassningen på Tierps Kommun.

    MVH
    Veronika Sellmander Teamledare Kundservice