Ska ni sälja Torget?

Det går rykten om att tierpsbyggen ska sälja hyreshuset på torget i Skärplinge! Stämmer det? Behöver veta om det är så flyttar jag!
Vill inte ha privat hyresvärd!
T

Kommentarer

  • Hej!
    Tack för din fråga!
    Ska lugna dig och ge dig beskedet att vår fastighet på Torget ska inte säljas och har aldrig ens diskuterats för det heller.
    Så du kan känna dig trygg att ha kvar oss som hyresvärd och vi hoppas du förblir hyresgäst hos oss.

    MVH
    Veronika Sellmander Teamledare Kundservice