Försvinner mina köpoäng om jag ställer mig i kön igen?

Har varit medlem. Vill bli det igen. Är det nollstart som gäller?
Nils A

Kommentarer

  • Hej Nils!
    Tack för din fråga!
    Om du varit med i vår bostadskö och inte varit aktiv att höra av dig till oss eller logga in på "Mina sidor" varje år, ja då behöver man ställa sig på nytt i vår bostadskö. Då får man börja om igen med sina köpoäng.
    Då behöver du även vår hjälp att ställa dig på nytt för när du registrerar dig kommer sidan säga ifrån att du redan finns men att du måste kontakta en systemansvarig om hjälp.
    Så skicka antingen e-post till vår uthyrning på e-post uthyrning@tierpsbyggen.se om att du behöver hjälp med att ställa dig på nytt i vår bostadskö eller ring uthyrningen på telefonnummer 0293-145 08 på deras telefontid tisdag-torsdag kl 09.00-11.30, 12.30-15.00.

    MVH

    Veronika Sellmander Teamledare Kundservice