Hur lång tid tar det innan man får en lägenhet?

Hej jag har precis ställt mig i er bostadskö och jag undrar hur lång tid man ska stå i kö innan man kan förvänta sig att få en lägenhet. Tack på förhand
hälsningar Eva
Eva

Kommentarer

  • Hej Eva!

    Välkommen som sökande hos oss på Tierpsbyggen.
    Vi har lite olika långa kötider beroende på vilken ort man vill bo i och storlek på bostad. Jag skickar dig en länk härpå ett tidigare inlägg där just detta med kötider står.
    Om du har fler funderingar kring vår bostadskö och uthyrning så är du välkommen att ringa uthyrningen på tel 0293-145 08 eller skicka e-post till uthyrning@tierpsbyggen.se

    Hur lång kötid har ni? - Tierpsbyggen (kundo.se)

    MVH
    Veronika Sellmander Teamledare Kundservice
  • Tänker ni ansluta er till Uppsala bostadsförmedling? Älvkarlebyhus är anslutna
    Christina
  • Hej Christina!

    Tack för din fråga!
    Det är inget vi ännu tagit beslut på.
    Det är inget vi helt sagt ifrån utan vi får se vad framtiden visar.

    MVH
    Veronika Sellmander Teamledare Kundservice