Hur får jag tag på samma tapet?

Om man vill tapetsera en vägg hemma som ha tv-mobilerna en olycka och vill tapetsera samma tapet som varit utförd av tierpsbyggen och inte har samma tapet liggandes hemma som brukar vara det när man flyttat in. Kan man få exakt samma tapet rulle av er? Ska man kontakta bovärden?
Nallin

Kommentarer

  • Hej Nallin!
    Tack för din fråga!
    För att veta vilken tapet som sitter i rummet som blivit skadad så kan du kontakta din bovärd så kan hen kolla vilket år det tapetserades och om den tapeten finns kvar idag. Finns den inte kvar, ja då måste rummet tapetseras med en ny tapet. Vi godkänner inte fondväggar. Kontakta vår Kundservice på antingen e-post info@tierpsbyggen.se eller telefonnummer 0293-130 25 för att komma i kontakt med din bovärd.

    MVH
    Veronika Sellmander Teamledare Kundservice