Hur mycket kostar det att göra en ny tagg?

Om man tappat bort en tagg, hur går man tillväga? En tagg till porten alltså, kan man ersätta den? Vad kostar det?
Vendela

Kommentarer

  • Hej Vendela!
    Tack för din fråga!
    Pris för en tagg just nu år 2021 är 535kr.
    Önskar du beställa en ny tagg så är det bara att antingen skicka e-post till info@tierpsbyggen.se alt ringa receptionen på tel 0293-130 25.

    MVH
    Veronika Sellmander Teamledare Kundservice
  • Ok om man har tappat en nyckel vad gör man då
    Roland b
  • Hej Roland!

    Har du tappat en nyckel så ring vår Kundservice så har de en prislista på vad det kostar. Beror alldeles på vad för slags låssystem det är där man bor.

    Kundservice nås på tel 0293-13025 alt info@tierpsbyggen.se

    MVH
    Veronika Sellmander Teamledare Kundservice