Har ni någon studentlägenhet ledig?

Har ni lediga lägenheter. Sonen bor idag i studentlägenhet i Uppsala kan han få byta till Örbyhus?
Maria N

Kommentarer

  • Hej Maria!
    Vi har några studentlägenheter uppsagda på Vendelvägen 9 A-B IÖrbyhus. Just nu ligger ingen ute på vår hemsida för dem är redan erbjudna men om din son studerar/ska studera på högskola eller universitet så be han skicka in sitt antagningsbesked till uthyrning@tierpsbyggen.se så kan vi kolla om någon studentlägenhet blir över av de erbjudna.
    På dessa studentlägenheter så får man 20% studentrabatt på månadshyran året runt så länge man är studerande.
    Vill ni kontakta uthyrningen på telefon istället så har uthyrningen telefontid tisdag-torsdagkl 09.00-11.30, 12.30-15.00

    MVH
    Veronika Sellmander Teamledare Kundservice
  • Hej!

    En liten uppdatering till dig Maria. Kommer ut en ledig studentlägenhet under dagen idag på Vendelvägen 9 A, 1rok på 32 kvm.

    MVH
    Veronika Sellmander Teamledare Kundservice
  • Hur ska min son göra för att ev få den lägenheten?
    Maria Norman 070-600 57 94
    Maria Norman
  • Hur ska sonen göra för att ev kunna få den lägenheten?

    Mvh Maria Norman
    Maria Norman
  • Hej!

    Om din son inte står i vår bostadskö så lär han börja med det. Gå in på vår hemsida och tryck på knappen "Registrera dig". Sen när han är inloggad så går han till våra lediga lägenheter och anmäler intresse på studentlägenheten. Efter publiceringsdatumet har gått ut så kommer han få erbjudande till e-posten som är anmäld.

    MVH
    Veronika Sellmander Teamledare Kundservice