Har ni några lediga studentlägenheter?

Hej!
Jag undrar om det fortfarande finns lediga lägenheter för studerande studenter på högbergsgatan 7-9?
Och om inte just nu, om det kommer finnas någon ledig för uthyrning till hösten?
Emmy

Kommentarer

  • Hej Emmy!
    Tack för din fråga!
    Lägenheterna på Högbergsgatan är inga studentlägenheter idag, utan hyrs ut till alla över 18 år och uppåt med godkänd inkomst enligt vår uthyrningspolicy
    På vår hemsida under lediga lägenheter publicerar vi en lägenhet så fort vi får in en uppsägning. Så ha koll där. Det kan ju finnas en chans att det dyker upp något till hösten.
    Tips! Är du ute efter en studentlägenhet så har vi även studentlägenheter på Vendelvägen 9 i Örbyhus. Studerar man på Högskola eller universitet i närheten, t.ex. Gävle eller Uppsala så kan man anmäla intresse på dem lägenheterna. Det är dessutom en studentrabatt på 20% på ordinarie hyra. Eventuellt kan det finnas någon ledig där till hösten. Ring och kolla med uthyrningen tel 0293-145 08

    Lycka till i ditt sökande efter en bostad!

    MVH
    Veronika Sellmander Teamledare Kundservice