Störig granne

Hej jag har en granne som inte slutar smälla i dörrar och stampar i golven. Den pratar också väldigt högt om privata saker som inte ska röra andra vart ska jag vända mig?
Emmy

Kommentarer

  • Hej Emma!
    Tack för ditt inlägg.
    Först och främst är det bästa att börja prata med sin granne om vad du stör dig på. För det mesta räcker det att berätta hur man upplever det hela och ni får kommunicera med varandra.
    Skulle det mot förmodan inte bli bättre så vänder du dig till din bovärd och pratar med hen. Är det en akut störning som händer kvällar och helger då kontaktar du vår störningsjour på tel 0293-120 15.
    Men börja med att prata med din granne.

    Mvh
    Veronika Sellmander Teamledare Kundservice
  • Jag har pratat med min granne det hjälper inte. Har även pratat med störningsjour och det hjälper inte heller. Det blir typ bara värre och värre vad ska jag göra?
    Emmy Jonsson
  • Hej!

    Då måste du kontakta oss och prata med din bovärd. Ring vår Kundservice på 0293-130 25.

    Mvh

    Veronika Sellmander Teamledare Kundservice
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.