Hur ställer man sig i kö för bilplats/garage?

Hej!
Står i kö för lägenhet men skulle även vilja söka för garage plats? Hur gör jag det? Hittar ej den uppgiften i ändra mina uppgifter. Måste jag registrera mig som ny sökande? Tappar man isåfall sina köpoäng?

Sara

Kommentarer

  • Hej Sara!
    Tack för din fråga!
    Du kan inte ställa dig i kö för bilplats/garage på vår hemsida utan du får kontakta uthyrningen för att ställa dig i kö. Du behöver inte registrera dig som ny sökande och man tappar inte sina köpoäng. Du behöver bara ange vilken ort du behöver bilplats/garage eller om det är en specifik adress där du letar bostad.

    Du kan skicka e-post till info@tierpsbyggen.se alt ringa på tel 0293-145 08 direkt till uthyrningen.

    MVH
    Veronika Sellmander Teamledare Kundservice