Vilka storlekar och hyror är det på Tallbacksvägen 10-12?

Såg lght.er där + att man kan hyra ett garage. Vilka storlekar finns ledigt där och vad kostar hyrorna?

Mvh MatsB
Mats B

Kommentarer

  • Hej Mats!
    Tack för din fråga!
    Alla våra lediga lägenheter hittar du på vår hemsida under lediga lägenheter

    Vi har 30 st 2rok och 2 st 3rok på Tallbacksvägen 10-12 i Söderfors.
    2 rok har storlekar mellan 59-73 kvm och hyra 4960-6420kr (hyra år 2021)
    3 rok är 67,5 kvm stora och kostar ca 5900kr/mån (hyra år 2021)

    Kallgarage med motorvärmare kostar 322kr/mån (hyra år 2021)

    Har du fler funderingar så går det att skicka e-post till uthyrning@tierpsbyggen.se eller ringa tel 0293-145 08

    Lycka till i ditt sökande!

    MVH

    Veronika Sellmander Teamledare Kundservice