Får båda stå på kontraktet?

Får båda stå på kontraktet om båda står i kön ?
Örjan L

Kommentarer

  • Hej Örjan!
    Tack för din fråga!
    Vi brukar skriva hyreskontrakt i de flesta fall bara med den som sökt lägenheten. Ibland skriver vi ett hyreskontrakt på båda två förutsatt att den andre är godkänd enligt vår uthyrningspolicy och att personen stått i vår bostadskö lika länge.

    Har du fler frågor eller funderingar kring detta kontakta uthyrningen på tel 0293-145 08.

    MVH

    Veronika Sellmander Teamledare Kundservice