Får man sätta upp rullgardiner/persienner i sin lägenhet?

Får man sätta upp Rullgardiner eller persienner i sin lägenhet?
Wilma Westerlund

Kommentarer

  • Hej Wilma!

    Tack för din fråga!
    Sitter det inga befintliga persienner i ett fönster så får du lov att sätta upp en rullgardin eller en persienn.
    Det går bra det.

    Ha en fortsatt bra dag!

    MVH
    Veronika Sellmander Teamledare Kundservice
  • Tycker det är märkligt att man som hyresgäst ska bjuda Tierpsbyggen om man vill sätta dit persienner. Det borde finnas som standard i nutidens "morderna" lägenheter.
    Elisabeth
  • Hej!

    Många av nutidens lägenheter har inte persienner som standard. Många hyresvärdar som inte väljer det som standard.

    MVH
    Veronika Sellmander Teamledare Kundservice