Får man tapetsera/måla i sin lägenhet?

Får man tapetsera eller måla om i sin lägenhet själv? Annars betalar och väljer ni? Vad är möjligt?
F

Kommentarer

  • Hej!
    Tack för din fråga!

    Vad gäller tapetsering och målning så får man fackmannamässigt utföra det själv i sin lägenhet. Om man vill ha nya tapeter i sin lägenhet kan det vara klokt först att kolla med sin bovärd och man har rätt till nya tapeter och som då bekostas och utförs av oss.
    Om man inte har rätt till nya tapeter men ändå vill tapetsera så får man själv utföra och bekosta det.

    MVH
    Veronika Sellmander Teamledare Kundservice