Problem med registrering

Jag kan inte registrera mig i bostadskön på grund av tekniskt fel. Får felmeddelande när jag försöker spara. Har försökt både via mobil och bärbar dator. Har en lägenhet jag vill anmäla intresse för med sista dag idag.
Anneli K

Kommentarer

  • Hej Anneli!

    Tack för ditt inlägg!
    Eftersom det är lite bråttom med intresseanmälan på lägenheten så tycker jag du ringer vår uthyrningen på tel 0293-145 08 idag och ber dem kolla vad som ligger till grund till varför du inte kan registrera dig.

    MVH

    Veronika Sellmander Teamledare Kundservice