Lagar ni persienner i bostaden?

Jag har en trasig persienn i min bostad. Lagar ni persiennen åt mig?

Veronika Sellmander

Kommentarer

  • Hej!
    Tack för din fråga!

    Vi lagar de befintliga persienner som sitter i bostaden. Saknas det persienner i ett rum får man som hyresgäst bekosta det själv.

    Har du en trasig persienn är det bara att logga in på "Mina sidor" på vår hemsida och göra en felanmälan eller skicka e-post till info@tierpsbyggen.se alternativt ringa vår centrala felanmälan på tel 0293-130 25.
    Veronika Sellmander