Får vem som helst stå på parkeringen?

Hej min fråga är ang parkeringen på Bruksgatan 2-4 i Tobo. Är den bara för oss som bor där eller får vem som helst parkera där? I så fall om den är för oss som bor där så borde det sättas upp en skylt där.
Pontus

Kommentarer

  • Hej Pontus!
    Tack för din fråga!
    Parkeringen på Bruksgatan 2-4 är för hyresgäster och besökare. Annars hade det varit skyltat för det. Står det dock "förhyrda platser" då får bara de som hyr bilplatsen står där, men det har vi inga på Bruksgatan i Tobo.

    MVH
    Veronika Sellmander Teamledare Kundservice
  • Hej! För jag har sett folk parkera sina bilar där som bor på Louise de geers väg på den parkeringen. Och dom blir sura om vi som bor på bruksgatan ställer oss där. Men kan ni inte då skylta upp att endast för boende och besökande till Bruksgatan 2-6 menade jag i förra. För jag bor på Bruksgatan 6 i Tobo och får nästan alltid ställa mig längst Louise de geers väg?
    Pontus
  • Hej!
    Ok, ja då gör jag så att jag lägger in en ärende av detta så bovärden på ditt område kontaktar dig om parkeringsproblemet.

    MVH
    Veronika Sellmander Teamledare Kundservice
  • Hej igen. Har inte hört nått från bovärden ang parkering. Tycker det är en skandal att vem somhelst får ställa sig där. Samt en sak till, kan ni inte måla linjer på parkeringen samt kanske göra den större?
    Pontus lindberg
  • Hej Pontus!
    Tråkigt och höra att du inte fått någon återkoppling. Ska kolla hur ärendet går och prata med bovärden och be han återkomma så snart som möjligt.

    Ha en fortsatt bra dag!

    MVH
    Veronika Sellmander Teamledare Kundservice
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.