Blir jag spärrad om jag tackar nej efter visning?

Hej! Om jag hamnar först i kön och tackat ja men sedan tackar nej. Visning erbjuds på denna enbart till den som står först, och jag vill gärna se den innan. Tackar jag nej vid första plats efter att ha sett lägenheten och alltså redan tackat ja. Blir jag spärrad då? Mvh Andrea
Andrea Korsic

Kommentarer

  • Hej Andrea!

    När du tackar ja till ett lägenhetserbjudande så tackar du ja till visning.
    Självklart ska man få se lägenheten innan man beslutar sig för kontraktskrivning.
    Så svaret på din fråga är att du inte blir spärrad om du tackar nej efter en lägenhetsvisning.

    MVH
    Veronika Sellmander Teamledare Kundservice
  • Hejsan hur många visningar får man gå på mvh
    Kenneth
  • Hej Kenneth!

    Du kan ha 5 aktiva lägenhetserbjudanden, så under den perioden kan det bli 5 visningar för dig. Vi har ingen begränsning, men självklart kan det bli så att vi ringer personen som gått på många visningar men aldrig tackat ja till någon lägenhet, eller inte dykt upp på nån visning. Vi vill ju att de som verkligen är intresserade av en lägenhet ska få chansen att gå på en visning.

    MVH
    Veronika Sellmander Teamledare Kundservice