Vart hämtar jag mina lägenhetsnycklar?

Ska flytta in till er kommande månadsskifte och undrar när och vart jag kan hämta mina lägenhetsnycklar?
Veronika Sellmander

Kommentarer

  • Hej!
    Tack för din fråga!

    När du flyttar in hos oss får du hämta dina nycklar på vårt huvudkontor på Centralgatan 17 i Tierp, efter kl. 12.00 den 1:a i månaden.

    Om den 1:a inträffar på en helgdag får du hämta nycklarna efter kl. 12.00 första vardagen efter helgen.

    För att kvittera ut dina nycklar måste du ha med dig legitimation och hyreskontrakt.

    Om någon annan person än den som skrivit under hyreskontraktet ska kvittera ut nycklarna måste en fullmakt kunna uppvisas.
    Veronika Sellmander