Ska ni bygga nya lägenheter i Örbyhus?

Är det tierpsbyggen som ska bygga nya hyresbostäder vid skolan örbyhus.Om det är så vad kommer 1or och 2or att ligga på i hyra?Och när beräknas de bli klara?
Per-Arne Å

Kommentarer

  • Hej Per-Arne!
    Tack för din fråga!
    Va roligt att du är intresserad av bostäder i Örbyhus. Det är vi som ska bygga där vid skolan och det kommer sannolikt finnas ettor och tvåor.
    Prisbilden är inte klar än och inte heller startdatum.
    Brukar du ha koll på vår hemsida så kommer information stå där när det är på gång.

    MVH
    Veronika Sellmander Teamledare Kundservice