Varför har jag förlorat alla mina köpoäng?

När jag loggade in på "mina sidor" så märkte jag att jag har förlorat alla mina köpoäng, varför?

Veronika Sellmander

Kommentarer

  • Hej!
    Tack för din fråga!
    Köpoängen nolllställs när man har tecknat ett bostadsavtal. Dock börjar köpoängen ticka på automatiskt igen efter inflyttningsdatumet.
    Köpoängen nollställs även när man gjort en uppsägning på sitt bostadsavtal. Köpoängen börjar ticka på automatiskt efter uppsägningsdatumet.

    OBS! Kom i håg att logga in en gång per år eller ringa vår uthyrning för att vara aktiv i vår bostadskö.
    Veronika Sellmander
  • Jag kan inte logga  in
    Meisaa Yassin Sahyouni
  • Hej Meisaa!

    Tyvärr har vi fel på vår kundsida just nu men hoppas på snar lösning så det åter igen ska gå att logga in.

    MVH
    Veronika Sellmander Teamledare Kundservice