Mötesprotokoll

Ni har inte lagt ut styrelseprotokoll sedan år 2019 här. På tierps kommun sida har ni inte lagt upp sedan över 6 månader tillbaka.
Har ni slutat haft möten eller? Det är lag på att det ska publicerats. Publicera dessa dokument mycket skyndsamt.
Mvh PL
Jenny

Kommentarer

  • Hej Jenny!

    Tack för ditt inlägg!
    Protokollen från styrelsemötena i juni och augusti är skickade till kommunen för publicering. När det gäller vår egen hemsida så kommer det att åtgärdas inom en snar framtid.

    MVH
    Veronika Sellmander Teamledare Kundservice
  • Jag ser nu att alla ligger uppe, och det får jag tacka för då jag finner det intressant om vad som händer i byn.

    En sak jag undrar är varför vissa punkter är i form av X? Är det sekretess på det eller vad menas?
    Jenny
  • Hej!

    De punkterna innehåller information som kan skada våra bolag, en affärsrelation, ett annat företag eller personer.

    MVH
    Veronika Sellmander Teamledare Kundservice