Får jag sätta upp en markis?

Jag har vardagsrum mot söder och skulle vilja köpa en markis på baksidan mot åkern pga blir för varmt i lght sommartid, köp inkl uppsättning av Tibrings, går det bra?
Patrica

Kommentarer

  • Hej Patrica!
    Tack för din fråga!
    Förstår att det blir varmt i vardagsrummet och självklart får du sätta upp en markis och bra att en fackman utför det. Det du bör tänka på är att om du flyttar från lägenheten i framtiden så måste du återställa och ta ner markisen. Om det inte är så att nästa hyresgäst vill köpa/överta den.
    Lycka till!

    MVH
    Veronika Sellmander Teamledare Kundservice