Lokal - Månkarbokyrkan eller liknande

Hej,

Jag var förbi Månkarbokyrkan och pratade med kvinnorna på Månkarbo Väv och Slöjd och fick mig en liten visning av den stora salen.

Jag har lite funderingar om den är hyrbar för att användas som fotostudio vissa dagar eller på ett fast hyresavtal.

Ni får gärna ringa mig på 0709-733 930

Med vänliga hälsningar

Michael Lundberg
Månkarbo
Michael Lundberg

Kommentarer

  • Hej Michael!
    Tack för din fråga!
    Va kul att du är intresserad av Månkarbokyrkan och dess lokaler.
    Jag ber vår lokaluthyrare Ulrika Kregert ringa dig.
    Om du själv vill nå henne har hon tel 0293-145 63 eller e-post ulrika.kregert@tierpsbyggen.se

    Ha en fortsatt bra dag!

    MVH
    Veronika Sellmander Teamledare Kundservice