Hur anmäler jag intresse på era lediga bostäder?

Ser att ni har några lediga bostäder ute på er hemsida. Hur anmäler jag intresse på en bostad?
Veronika Sellmander

Kommentarer

  • Hej!
    Tack för din fråga!

    Tryck på ”Sök ledigt” på vår ​hemsida​​​ så ser du vilka lediga bostäder vi har just nu. Alla lediga bostäder annonseras på vår hemsida i en vecka.

    För att kunna anmäla intresse på en ledig bostad måste du vara registrerad som sökande. Är du registrerad så måste du även vara inloggad för att kunna anmäla intresse.

    När sista anmälningsdagen gått ut så skickas det erbjudande till de 15 sökande med högst köpoäng. Erbjudandet skickas antingen via brev eller e-post beroende på vilket kontaktsätt man valt vid registreringen.

    Har du fått erbjudande så har du en vecka på dig att svara ja eller nej till visning. Därefter bokas visning med den sökande som har mest köpoäng och som tackat ja.
    Veronika Sellmander