Byter ni alla mina lampor i bostaden?

Jag undrar om en lampa går hos mig t.ex. i kylskåpet, byter ni den då?

Veronika Sellmander

Kommentarer

  • Hej!
    Tack för din fråga!

    Lampor till kylskåp, ugn och fasta lysrörsarmaturer är det hyresgästen själv som bekostar och byter.
    Gäller även om din utebelysning styrs av tryckknapp inne i din bostad så är det du som hyresgäst som får byta den lampan.

    Veronika Sellmander
  • Hur är det med lampan i fläkten. Byter ni ut den?
    Frågar åt min mor som inte har internet och hör för illa för att ringa er.
    Anna
  • Hej!
    Tack för din fråga och vad bra att du tog upp det. Såg att det saknas några ställen ytterligare där hyresgästen själv får bekosta och byta lampan som inte stod med i tidigare inlägg.
    Spisfläkten är ett ställe där man som hyresgäst får göra inköp av lampa samt byta.

    Självklart hjälper vi till att byta lampan om man inte klarar av det och inte har några anhöriga som kan vara behjälpliga eller som inte finns på nära avstånd.

    Skicka i så fall en felanmälan till info@tierpsbyggen.se alt ring växeln 0293-130 25.

    Ha det bra!
    Veronika Sellmander Teamledare Kundservice
  • Hej. Mina hyllor i garderoben är trasiga, jag ska precis flytta in och såg det.
    Niina Parviainen Hedström
  • Hej Niina!
    Tack för ditt inlägg!
    Detta är en felanmälan och det gör enklast på ​"Mina sidor"​​​.
    Har du ingen inloggning så kan du även felanmälan genom att skicka e-post till info@tierpsbyggen.se eller tel 0293-130 25

    MVH
    Veronika Sellmander Teamledare Kundservice