Varför har jag så låg temperatur i min lägenhet?

Hej!

Jag tänkte fråga varför elementen i min lägenhet på badhusgatan 7 i princip aldrig är på? Alla mina element står på full styrka men är kalla. lägenhetstemperaturen ligger på ca 19 grader varje dag och jag skulle vilja ha det varmare.
Lucas

Kommentarer

  • Hej Liam!

    Dina element är utrustade med en termostat och den stryper värmen till elementet om temperaturen redan är rätt i lägenheten.
    Kolla gärna på vår video vad man ska tänka på när det gäller bra luft och värme i lägenheten. Där får du tips på vad du ska tänka på med din lägenhet för att få bra med luft och värme.

    https://youtu.be/eAnatAfpDSY

    Upplever du att du följt de råd som sas i videon så gör en felanmälan via "Mina sidor" eller kontakta vår centrala felanmälan på tel 0293-130 25 alternativt info@tierpsbyggen.se så vi i så fall får felsöka.

     MVH
    Veronika Sellmander Teamledare Kundservice
  • Så jag får inte bestämma min temperatur själv? för den temperatur som är "rätt" är isåfall för låg i mitt tycke. Jag har kollat igenom videon och allting ser bra ut.
    Lucas Lagman
  • Hej!

    Bra att du kollat igenom videon och att allting ser bra ut hos dig.
    Kontakta vår centrala felanmälan så vi får kolla på ditt ärende.

    MVH
    Veronika Sellmander Teamledare Kundservice