Kötid södra delarna av kommunen

Hejsan! Moa heter jag och jag har stått i kö hos er sen några år tillbaka.

Jag funderar på ungefär hur långa kötider ni har i Tierps kyrkby, Tierp, Månkarbo, Tobo respektive Örbyhus? Och om det är stor skillnad i kötid på äldre billigare lägenheter och nyproduktioner/nyrenoverade lägenheter?
Moa

Kommentarer

  • Hej Moa!

    Tack för din fråga!
    Det är lite olika långa kötider till de orter du efterfrågade. Nedan kommer ca tider
    Tierps Kyrkby 1 år
    Tierp 3-4 år
    Tobo 1-2 år
    Örbyhus 3 år

    När vi har släppt ett större antal nyproducerade lägenheter kan kötiden vara mindre, men vid enstaka uthyrningar är det ingen större skillnad mot en äldre lägenhet.

    Mvh
    Veronika Sellmander Teamledare Kundservice